Kalajs

Jobbar fm denna vecka också.
Skönt att ha eftermiddagarna lediga och att jag kan hämta och lämna själv på dagis. Det är nog mest för min egen skull jag tycker att det är skönt, jag skulle gärna vilja kunna klara mig själv =)
Helgen har varit lugn och skön, var in en sväng på stan både fredag och lördag. Köpte ett par leggings till Mindie, en t-shirt till Glenn och lite smink till mig. På lördagen skulle jag köpa strumpor till Mindie men när det var så extremt mycket folk i kön gav vi upp =)
Natten till söndagen sov Ayanda här och i går bakade vi och spelade lite spel.
I dag har jag och Mindie varit hos Malin på kalas. Hon fyller nämligen år i dag, många grattis!
Hon fick en hammare och några skruvmejslar av oss =)

Nu ska jag sova!
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback