Man får då skämmes!

I tisdags kollade jag och säkert många andra in skatteverket.se. Grymt sugen på att veta vad som kommer inkasseras strax innan midsommar.
5 minuter senare GRYYYYMT besviken ringer jag och klagar till båda Glenn och Sandra. Mer eller mindre förbannad. HUUUR kunde det vara så lite! Tänkte i dag att jag skulle ringa till både försäkringskassan (min bästa vän), abbs lönekontor och skatteverket. VAD ÄR FEEEL??
Men i dag kom Glenn hem och jag står bredvid när han kollar. Och ja hans besked var ju en aning mer positivt än mitt och det kanske var för att han kollade på ett annat ställe, rätt ställe!
Jag kollar min och ja det där stämde ju helt klart mycket bättre. Haha, BRA LINA!!!

Men jag är glad att jag inte ringde och skällde ut skatteverket för att dom räknat fel. Det hade nog varit lite pinsamt =)
Nu är jag glad och tycker att det ska bli roligt med skatteåterbäring! =)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback