Pippisar

Pappa kom hem till oss i dag på förmiddagen, jag och Mindie tänkte gå ut så vi tog alla en promenad och det var riktigt skönt =)
Tyckte nog alla utom Mindie som nog helst stannat på gården och käkat grus =) Haha nej då det var roligt att se fåglarna i alla fall, men jag hade ju såklart glömt brödet hemma som vi kunnat mata dom med. Massor med fåglar fanns det som Mindie kunde titta på .
En annan dag får vi gå där och mata fåglarna =)

Jag ligger som vanligt i sängen och ska sova, i morgon är sista dagen för denna vecka. Tog ledigt på fredag och då tänker jag bara njuta utav att vara ledig, vara tillsammans med min fina familj och kanske besöka stora staden. Hann inte med det i dag och hinner inte med det i morgon heller.
Denna vecka har verkligen gått fort, det får den gärna göra bara den saktar ner under helgen så att jag hinner njuta lite också.

Försöker hitta på skor åt Mindie också, hon tjatar hela dagarna om att hon vill ha ett par converse! =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback