19:25

Varje kväll har jag tittat på Fyra bröllop på fyran. Kvällens bröllop måste vara det absolut häftigaste. Deras budget på 250 000 kronor. Och gäster mellan 300-500 stycken =)
Jag kan ju känna lite att hur ska man hinna prata med alla? En minut till varje person blir fem timmar. Haha, galet.
Men vilken dag att minnas. Oavsett om man bjuder 2 personer eller 500 så är det garanterat en dag att minnas.

I dag har vi myst lite jag och Mindie. Städat och duschat har vi också bockat av.
Jag gjorde en korvgratäng med broccoli, aubergine, ost och äggstanning. Det blev gott, Mindie fick pasta till också och hon åt bra!

Nu ska jag läsa lite bloggar, kika lite på tv och bara chilla.
I morgon är det torsdag, redan och äntligen. Denna vecka har gått fort, det gillas, men bara om helgen kan sakta ned lite =)


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Jag tittar också på det programmet. Jag kan tro att man faktiskt inte hinner prata med alla om man har 50 gäster heller. Man är nog så inne i sin lilla bubbla och glömmer bort att prata. Om jag och Daniel ska gifta oss och vi bjuder närmaste släkten blir vi 70st sen vill man bjuda vänner osv, blir ju lätt över 100 i så fall! Skulle vilja ha ett stort bröllop men samtidigt kan jag tänka mig att åka iväg och gifta mig i smyg :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback