Snuskdjur

Vi har varit hos min pappa och hälsat på i dag. Ayanda var också där och Mindie blev överlycklig! Hon började med att springa in och visa upp sina nya skor =)
Vi åt mat och när pappa varit ut med hundarna och kommer in så klappar Mindie den ena och får en liten fästing på sig. Det lilla snuskiga djuret! BLÄÄÄ. Jag får panik och det kliar över heeeela kroppen när jag tänker på dom.
Jag gick noga igenom Mindie innan jag stoppade henne i säng (jag har nästan ångest över att hon inte badade innan jag la henne men eftersom hon nästan somnade i bilen hem från pappa så skulle jag nog känna mig ännu dummare om jag tvingat henne vara vaken längre =)) men jag hittade ingen mer fästing.
Mig har jag duchat och alla kläder vi hade på oss är tvättade.
Måtte det inte finnas någon i vårat hem nu!!!

Till något trevligare!
Vi skulle på dop i lördags, finaste lilla Sigge skulle döpas. Men det blev inte riktigt som jag väntat mig, glatt överraskad när det blev bröllop. =) Min fina vän Hannah och hennes Roger.
Åååh vad glad jag blev för deras skull. Sigge blev sedan döpt och nu väntar vi på bröllopsfesten =)

Nu är det natti här.
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback