Mobilblogga

Det funkade ju super verkligen. Jag sände första i onsdags, andra i fredags kanske och sista i går. I går kom alla tre fram =) Så kan det gå, jag vet inte riktigt vad jag gjorde för fel men det löste sig till slut.


Bebis och Mindie. Båda är från vecka 25.

Vi har haft en bra helg, Glenn var riktigt långledig. Våran möbel till badrummet har kommit också, så snart kan det nog få bli färdigt därinne =)
I dag ska jag ha en riktigt skön vilodag här hemma. Glenn är i stan och jobbar så han kommer hem i eftermiddag. Mycket skönt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Magen från nu är mycket spetsigare än med Mindie tycker jag. Det är nog en kille där inne :-)

Postat av: Sandra

Ja,nog ser den spetsigare ut allt. Tror också ni får en kille :)

2011-10-25 @ 22:48:24
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback