Systembolaget satsar på hemkört

Man kan ju verkligen tolka detta på olika sätt.
Men jag vet inte faktiskt vilket som är mest positivt??
Att systembolaget ska börja sälja hembränt eller att de ska köra ut spriten som en pizzeria gör med sina pizzor.
Tar det också 10 minuter en kvart innan jag får spriten?
Jag är lite nyfiken på det här med öppettiderna också. Ska det vara öppet som vanliga 10-18 eller kör dom på lite längre kanske?

Jaja mer jobb åt folket minst sagt. Men om jag är applåderar vette tusan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh gud va bra att dom ska börja med det! Blir jag plötsligt sugen på en stor grogg är det ju bara att ringa hem dom! Eller om spriten hemma råkar ta slut är det ju bra om man kan ringa akut efter ny. Dödsnödvändigt liksom! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback