Herre Gud

vad ska jag ta mig till? Jag funderar jag, om jag gör någon nytta över huvudtagen. Slå mig baklänges eller gör vad tusan du vill. Jag tror jag kommit in i en liter period de allra flesta gör när det fyller 40, dessvärre är jag endast 20, tjugo år och har redan kommit in i någon slags kris. Ja det måste det vara. Vad skulle detta annars föreställa? Hallå? Har jag blivit knäpp eller är det helt normalt? Jag fattar då ingenting. Jag har vekligen hamnat i någon konstig tid, det är som om min kropp håller på att bestämma sig för om jag ska bli lite äldre nu kanske. Kanske börja ta tag i saker som jag inte tagit tag i förut. Hitta på vuxna saker, jag vet faktiskt inte, men något har hänt i alla fall. Något lurt är det minsan. Frågan är bara; VAD?

Ja vem ska veta egentligen.
Jag vet att jag ska diska, duscha, boka tvättid tills på torsdag, laga mat, kanske se en bra skön film och ett åste är att lägga mig tidigt i kväll (för att i morse visste jag varken vad jag hette, vart jag var eller hur jag såg ut när jag gick upp). Jag såg nog ut som om någon precis hade grävt upp mig i morse när jag kom till jobbet, och det var väl egentligen så det kändes också, eller ja det vet jag väl kanske inte hur det känns men det, måste kännas ungefär så där. Mitt i skönhetssömnen ska man alltid knalla upp. En timme extra på morgonen skulle inte alls vara fel =)

Nu ska jag fixa med mina sysslor så kanske jag förtjänar en film =)
Kram Och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback