Seg-, Mys-dag

fast egentligen skulle jag hinna med massor. I bland är det så skönt att inte göra någonting, bara såsa. Jag har jo för sig tvättat och bytt sängkläder och duschat med det är fan inte mer. Jag ska jobba i morgon också så jag orkar inte göra så mycket faktiskt. Men det är bara med lite extra tid och pengar. Strålande fantastiskt.

Tog mig en fika med Eve, Mimmi och lilla Faline i går. Det var skoj, tiden går fort och det är tyvärr långt mellan vi ses men det var verkligen skoj att träffa dom. Faline är helt sjuk söt dessutom, jag ljuger om jag säger att jag inte blir lite sugen. Om jag visste att alla mina barn skulle bli som henne så skulle man ju kunna skaffa hur många som hellst, haha. Ur söt. Jag tänkte att jag kanske skulle smuggla med henne hem i väskan men jag upptäckte att hon inte fick plats och dessutom så skulle nog någon märka att hon var borta, Mimmi tillexempel =) Så det är nog lika bra att jag väntar på mina egna.

Varför är det så oerhört tråkigt att vika tvätt? Varför? Varför? Varför? Att den inte kan vika sig själv. Jag orkar verkligen inte men jag ska alldeles strax, insamlar lite energi bara =)
Egentligen skulle jag väl ha lagat mat också men det ser inte så ljust ut på den fronten. Jag få nog vänta med det tills i morgon, jag har ätit lite keso och en avokado halva med skagenröra. Det var mycket gott, rekomenderas!
Jag undarar jag om jag kommer att klara av att pallra mig upp i morgon klockan 04.20. Det är lite kämpigt att tänka tanken till och med. Jag har ju gjort det fem dagar i rad nu och det känns lite för tidigt att göra det på en lördag, men jag ska göra det. jag ska kämpa, ritkigt ordentligt. Men jag slutar nog vid nio eller tio då så jag kan ju sova en timme eller nått när jag kommer hem. Till kvällen ska vi på kräftskiva vid pappa. Jag minns nästan inte hur dom smakar, men sist jag smakade så var det riktigt äckligt tycker jag, men jag hoppas dom smakar bättre i morgon.

Glenn har kommit på att han vill lyssna på Nikola Sarcevic, så jag har väl blivit helt besatt igen, haha. Det går inte att sluta helt enkelt. Helt otroligt skön. Jag ska ladda in skivan på min mobil så kan jag stå och lyssna på den i morgon när jag jobbar så slippar jag P3 och P4. Jag blir helt knäpp på det, och det värsta är verkligen klartext klockan 18.00, huhu. Det är riktigt illa och efter det kommer finska nyheter, japp ännu bättre. Sen har vi middag på jobbet och resten av kvällen är det sport. Tack radio dalarna. Ni förstör mitt liv.

Nu ska tvätten förstöra lite =) sen är det natti natti! I min ensamhet. Glenn skulle ute och gick för en timma sedan. Jag hoppas att han inte kommer hem alldeles för sent och ska hålla på och stimma och greja för då vet jag en som kommer bli tokig och det är inte grannen ovanför =)

Dessutom så vill jag gratta en helt underbar vän som fyller hela 20 år i dag, Grattis Sara Frank. Massor av grattis kramar skickas till Staterna där du just nu råkar befinna dig. Ha en fortsatt bra dag. Puss och Kram

Tack och God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback