Dagens lista

Eftersom jag inte orkat göra så mycket de här dagarna så har jag tyvärr hunnit samlat på mig en hel del att göra. Diska tillexempel. Jag känner att jag skulle behöva hem-hjälp =)
Tvättid är det också bokat från två i dag. Två timmar förbereda mig på alltså, den förberedningen kommer mest att vara psykisk. Åh gud jag orkar inte!
Laga mat står också på dagens att-göra-lista. För er som tycker om att laga mat så låter detta säkert super enkelt men för mig som hatar det så är det inte lika skoj. Men jag måste, eftersom i mitt nya liv så måste jag äta var fjärde timme :) jag tycker ju i alla fall om mat. Jo för sig inte min egen, men eftersom jag är ensam denna vecka så har jag ju inget val. =)
Duscha är även det en syssla jag ska hinna med, en ganska så självklar grej egentligen så jag skulle väl inte ens behöva skriva den men jag gör det ändå =)
Jag ska försöka ta mig till jobbet i morgon också. Jag känner att jag 1. inte har någon lust att ligga hemma längre 2. inte har råd att vara hemma längre och 3. jag blir tusan mer stressad av att vara hema än att gå och jobba känns det som. Jag får ju vara ledig snart igen ändå =)


image1

Underbara Underbara
Thailand =)

Dagens sysslor startar NU!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, det var ett skönt inlägg. Och duscha är faktiskt en tidskrävande jobbig sak att göra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback