Halloj

Vaknade av att Glenn ringde och väkte mig i morse, blev på bra humör när jag kom på att alla mina mardrömmar inte var verklighet =) Jag hade vaknat någon timme innan och gråtit så jag var fuktig på kinderna! Usch nu vill jag inte drömma hemska drömmar något mer. Varenda natt går ut på att drömma mardrömmar och det är nästan så att det bli värre och värre för varje natt! =(

Som sagt jag blev glad att jag fick vakna i alla fall. Satt mig i soffan och åt frukost och sydde klart overallen =) Nu är det snart dags att åka till barnmorskan och få lite nya nålar, måste komma ihåg att posta brevet till Försäkringskassan också. Shit jag ska nog köpa ett fickminne eller något så att jag inte glömmer alla viktiga saker.

Fika i kväll också, trevligt trevligt. Var väldigt tomt här hemma i går, sydde i lite av fodret till overallen och kikade på tv. Sen gick jag och lade mig i min ensamhet =) Men Glenn kommer hem i morgon så det är ju inte så länge jag är själv!

Ha en bra dag. Kram

         

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud va fin den blev :) Tack för idag, jättetrevligt. kraam

Postat av: Anonym

Man kan bli och drömma otäcka drömmar när man är gravid..

De gjorde jag med..

Allt bra med er annars och magen?

2009-04-17 @ 14:32:06
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej de är inge kul med mardrömmar.. Hoppas du snart slipper dom!

Jo de är fint med oss, full fart! har börjar jobba nu så de är fullt upp.. =)



Va skönt att magen mår bra..

2009-04-18 @ 09:41:30
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback