Borlänge

Jag, Hannah, Mathilda och Natalie var till Borlänge i dag en sväng, skönt att döda några timmar =) Min kropp tycker kanske inte lika och inte min plånbok heller =) Men men, hittade jätte bra tyg jag ska sy overall utav till bebben i alla fall och lite till mig själv vilket var det jag var ute efter. Känns som att denna våren är fullproppad med massa roliga nyheter. Jag vill ha massor men ser ut som en levande fyrkant eller bara toktjock i allt. Men det var väl lika bra det så slipper jag köpa så mycket. Får spara tills nästa vår i stället.

Ska strax ut till mamma och käka mat är sjukt seg i dag så jag hoppas att lite mat kan pigga upp mig. Ska försöka ta vara på denna helg, nästa vecka blir första jobba-borta-veckan och den är alltid tråkigast. Sen brukar jag börja vänja mig lite!

Tror mitt huvud blivit seg sedan jag blev gravid. Gick i från allt i går och kassar med grejer i när vi varit och fikat och jag känner ibland på dagarna hur trött i huvudet jag är för att jag ska försöka ha koll på allt. Som att hjärnan inte längre klarar av att kontrolera allt, haha. Den har sagt upp sig. Någon som vill söka en ny tjänst? Agera personlig assistent åt mig, fast det hygieniska klarar jag själv (än så länge) =) Timlönen är rätt dålig, men se det som att du får umgås med mig. Hahaha. Funderar i bland på hur jag ska klara det med ett barn, ha koll på allt.

         

Kommentarer
Postat av: mathilda

Glömmer kassar när vi fikar ja ;) mobilen också . du kom ju ihåg dig själv iaf :)

Postat av: Sandra

Haha! Jag känner igen mig, blev också väldigt glömsk när jag väntade Oscar, lika med Lucas också, det går över, tror jag;)

2009-03-14 @ 10:01:43
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback