Det bästa jag vet

är när Mindie vill ligga och sova så här:

Detta var förra veckan, men hon ligger lika just nu också =) Det är tyvärr inte särskilt ofta det händer, hon vill helst somna bredvid mig med snutten. Så jag passar gärna på nu när hon vill.

Tycker att hon är lite kinkigare i dag än vanligt och vill ha mycket mer närhet (vilket jag är riktigt tacksam för) om det beror på sprutorna eller inte, det vet jag inte. Kvällen igår var inte så skoj, Mindie fick jätte ont i benen så vi gav henne lite alvedon för smärtan. Febern slapp hon tack och lov =) Natten sov hon jätte bra igenom i alla fall så alvedonen hjälpte nog.

Hittills har jag hunnit med att damma, damsuga och torka golven! Orkade verkligen inte igår, men vek tvätten och tvättade en maskin i varje fall (kom dock på det efter tio då jag precis skulle lägga mig så Glenn gjorde det i stället =))

Resten av dagen tillbringar vi nog bara inne, tar det lugnt bara. Handla skulle vi behöva göra, men det blir nog senare i sådana fall.

Ha en bra dag. Kram!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååh! Det ser så mysigt ut! Ta med henne på lördag så får jag mysa lite med henne :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback