Förkylning

Stackars min lilla bebis som är sjuk =( Så snorig. Hon vaknade vid 2 i natt och vad jag gör klantigast i hela stan. Hennes babysitter står i hallen mellan våra sovrum, jag är rätt trött och tittar inte vart jag sätter fötterna vill bara in snabbt när hon gnyr, så jag klampar väl rakt in i den och leksakerna far och fötterna trasslar in sig. Kört tänkte jag, nu somnar hon väl aldrig om. Men det räkte med att ta upp henne och stoppa i nappen, men redan då var hon jätte snorig så jag hämtade ett par kuddar i vardagsrummet för att höja upp henne lite. Somnade om till 5 fick nappen igen och så sov vi till 7.10. Jag lovar att hon fått någon skalman klocka som ringer då =) Varje morgon, flera mornar i streck så har hon vaknat klockan 7.10, nästan lite läskigt =)

I dag har vi varit med Caisa i kupolen, väldans trevligt har vi haft. Caisa skulle köpa julklappar, gick lite segt i början men det blev några tillslut i alla fall. Jag måste verkligen skriva en lista så att vi också kan handla sen =) Men det är så mycket skönare om man vet vad det är man ska ha, i alla fall på ett ungefär. Jag köpte ett par nya skor till mig själv, en tröja och lite julinslagsgrejer. Jag tycker det är det roligaste till jul, att slå in alla klappar! =)

I morgon åker vi till smb för att fira pappa, sen får vi se vad resten av helgen har att erbjuda. Just nu är jag jätte trött och längtar till sängen så nu orkar jag inte planera något =)
Men ha en bra helg. Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback