Svart till Röd

Jag har länge velat göra något med mitt hår, har varit svart i ett och ett halv år och innan det mörkbrun i flera år. Nu kände jag verkligen att jag ville ha något nytt =) Har inte velat säga det till så många heller eftersom jag varit grymt nervös och inte velat att någon skulle säga emot. Men nu är det gjort och här är vägen till och resultatet. Glömde tyvärr kameran, men Sandra kanske lägger ut andra bättre bilder :)

Såg ut såhär när det är svart


Avfärgning i håret




Resultat..


Och detta är färgen, verkligen orange =)



Har bara fått i botten här, men jag är nervös till tusen kan jag lova =)

Men tillslut blev det såhär! (tyvärr är bilden lite mörk) Jag är jätte nöjd i alla fall.


Tack så hemskt mycket än en gång för hjälpen Sandra.
Kram


Kommentarer
Postat av: Emma&Arvid

Superfint!! jag har väntat på uppdateringen här :-).. Verkligen fint resultat, du passar jättebra i det! kram puss

Postat av: Linda

Ser jättefint ut!

2009-11-17 @ 21:48:28
Postat av: Marika

Det vart ju jättefint :)

2009-11-19 @ 12:05:30
Postat av: Sandra

SNYGGT Lina!!! =) Hot mama, skulle jag viljaq säga!;)

2009-11-23 @ 16:20:40
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback