Mysmåndag

Känns som riktigt mysväder ute, sånt här mysa-inne väder alltså =) Mindie myser i alla fall här brevid mig, jag kikar lite på The Voice. Vi har hunnit med att bäddat rent i sängen, ätit frukost och Mindie har fått kläder på sig. Jag hade tänkt att hoppa in i duschen nu när hon passar på att vila. Glenn ska jobba två veckor och sedan vara ledig en vecka till, sen jobba sex veckor och sedan ledig två över jul. Sen jobba igen tills sommaren och då har han semester och sedan pappaledig tills januari =) Det känns som att jag ska vara ledig jätte lång tid till. Men det kommer gå såå fort. Måste bli bättre på att njuta.

Helgen har varit lugn och skön. Sara och Mia var här och käkade och tittade på film i lördags. I går kom mina föräldrar och firade Glenn, sen kom Malin och Jenny också förbi en sväng. Malin kommer en sväng snart igen innan hon ska klippa sig. Så bäst jag skyndar in i duschen så hon inte får en chock =)

Babycafé idag då? Jag och Mindie går gärna in! =)
Ha en bra dag. Kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag och Novalie har tänkt att prova på babycafe idag, vore kul att se din prinsessa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback