Toga fest

God kväll.
Helgen är slut och om en vecka kommer jag ligga i samma position men med aningen mer ångest. Jag ska (måste måste måste) leva i nuet denna vecka och njuta av att vara hemma! Men i bland går det inte. Jag ser hur fort ett år har gått. Meeen vi vill ha fler barn någon gång så detta är inte sista gången hoppas jag!
Helgen har varit bra, i fredags köpte vi utemöbler som levereras på tisdag = Kul kul! Vi hälsade på Malin i butiken och tog en lunch på stan med Hannah! Slutade med lite glass hos Sandra och Ted! Mycket bra fredag, som även började klockan 11.10 då jag väckte Mindie! (sov 21.20-11.10) Hon är en liten knäppis =)
Lördagen började också bra, lite seg och stressad kom vi i väg till smedjebacken, hälsade på min pappa och co., fortsatte ut till mamma och co., gjorde oss i ordning och fick mat (mycket mycket gott), lämnade Mindie och åkte in till sädesmagasinet där Toga festen var. Mycket trevligt hade jag till en början, men jag blev såå seg? Och jag förstår verkligen inte varför? Min kropp är inte gjord för alkohol tror jag, blir trött och tråkig om jag inte pruttfull. Jag ska satsa på nykter eller prutt nästa gång, inget mitt i mellan =) Tack i alla fall till Malin, Sara och Jenny som arrangerade festen!
I dag har vi varit väldigt chill, men ändå fått lite gjort. Lagat mat, diskat, dammat, dammsugit och torkat golven, lagat mat, diskat och handlat mat. Inte illa för att vara söndag.
Mindie kom hem vid 17-tiden och har haft det kanoners vid sin mormor, morfar Peter och moster Anna! Meen jag såg minsann glädjen i ögonen när hon såg sin mamma och pappa :) Älskade unge vad jag saknar henne när hon är borta! =)
Nu ska jag läsa litebloggar och sedan sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra med Lovis

Ja, visst var den! Kostade 30 kronor så imorrn köper jag nog en blå i större storlek =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback