747 gram lättare

Såååoo då har vi gjort en tisdag också. Vi har lekt hemma vid Emma och Arvid tills det var dags för åka till lassarettet, möta upp Malin och lämna blod, 450ml senare och 747 gram lättare känner jag mig oerhört snurrig i kolan. Men jag har pimplat i mig vatten och ska sova nu så detta ska nog gå vägen =)
Kommer inte mer än innanför dörren så kommer min mamma och syster på besök, vilket var oehört trevligt. Dom bjuder mig på mat och Mindie på underhållning.
När dom går kommer Hannah vilket vi också tyckte vad trivsamt =)
Nu blev klockan på tok för mycket för mitt eget bästa och jag behöver min sömn. God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

OJ! Tar dom så mycket blod! Det måste kännas.

Postat av: Jennifer

Oj, vad duktig du är. Jag skulle aldrig våga ge mig in på nåt liknande :)



Vi sitter och funderar på Novalies barnkalas på lördag och vi ser gärna att Mindie och hennes päron kommer, vore jätte kul att ses. Lördag den 29e maj kl 13. Om ni har möjlighet vill säga.

Kram!

2010-05-26 @ 07:49:01
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback