Allergi?

Om du vill utveckla damm och smuts allergi så kan ni komma hem till oss..
Hemmet förfaller och likaså jag. Har jag duschat i dag? Det har jag, gjorde det innan jag väckte Mindie.
Väckte henne då jag skulle ha rena kläder i "hennes" rum. Det luktade bajs också. Hela sängen var full i skit. Bad innan frulle. Bädda rent i sängar innan jag fick frulle och efter den tog vi bilen ut till Linn och Stella för playdate. Gick promenad i Nyhammar innan vi åkte hem. Fick låna telefon av snälla snälla Sandra eftersom min hade slut i batteri och laddaren tog Glenn med sig till Charlottenberg. Toppen! Men otroligt snällt utav Sandra, och guuuuud vilken fin liten tjej dom har. Finaste lilla tjejen jag sett, efter Mindie :)

Nu står Mindie i fönstert och äter löv och jag är rätt slut efter en dag som gått non-stop.
Ted informerade mig att man faktiskt kan ladda telefoner med en usb laddare om jag hade en. Och såklart hade jag det... Typiskt mig att inte tänka på det. Så nu laddar jag den igen och kan snart byta till min igen. Men tusen tack till Sandra i alla fall för att jag fått låna din =)


Kommentarer
Postat av: sofi

ingen aning om vad det kostar men det skulle vara sjukt smidigt att ha iaf =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback