Galon är toppen

Mindies galonisar från bilderna i går har jag köpt av Emelie och Melina har haft dom, men dom är jätte fina och syns knappt att dom är använda =) Storlek 80 är det så dom är väldigt stora, men vad gör det. Skönt att ha ett par i fall att man ska ut i skogen och eftersom Mindie inte gillar att sitta fast länge i vagnen så var ju detta toppen =)
Märket på galonisarna är Didrikson.

I dag har jag och Mindie gått in till stan och blivit bjudna på god lunch av Sara. Efter lunchen gick vi en kort promenad och satte oss sedan och solade. Mysigt till vädret fick för sig att blåsa lite för mycket för min smak. Då gick vi hem och resten av kvällen blir det lugnt. Glenn åker och jobbar i morgon och kommer hem på torsdag.

Tack till Sandra och Ted för i går också! Mycket god mat och snacks, jag är fortfarande mätt =)

Ha en bra kväll i alla fall.
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, jag kan inte ens tänka mig att hon inte skulle behöva äta på 12 timmar! Just nu äter hon ju var tredje timme hela tiden, skriker som en stucken gris annars...! Känns väldigt långt borta det där men jag ska försöka med nappen då, eller bara ge henne lite mat?? Hon är ju jätteledsen så det känns som hon bara blir nöjd med mat men jag frå prova...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback