Hellu

Sist jag skrev var i onsdags och då tyckte jag att det hade blivit onsdag snabbt. Nu är det söndag och snart ny vecka. Jag förstår verkligen inte vart veckorna tar vägen men denna vecka känns det som om det har hänt en hel del.
För några veckor sedan la vi bud på ett hus, inget annat bud kom in och veckorna gick, vi lade budet 95000 under utgångspris så vi hade räknat med budgivning. Men ju längre tiden gick ju mer förhoppningar fick vi på att vi skulle få det. Förra veckan ringde mäklaren och berättade att vi troligtvis skulle få det och då få skriva papper i fredags nu. Sen blev det lite lurigt i början på veckan men i onsdags var det helt klart att vi skulle få skriva och det bestämdes tid och plats. Men i onsdags ringer mäklaren och säger att dom inte vill sälja längre.... Och jag kan på ren svenska säga väldigt många svordomar! Jävligt besvikna blev vi.
Så även detta på ren svenska så har vi inte haft sån där jätte lust med att göra någonting.
Men i dag tänkte jag skriva av mig lite. Tänkte också läsa lite bloggar och när jag nu loggat in på bloglovin så ser jag att jag har 172 blogginlägg att läsa.... =)

Helgen har i alla fall varit bra trots det tråkiga incidenten med huset. Malin har varit på besök och jag och Mindie tog en helkväll hos Malin i går. Jag, Glenn och Mindie gick även runt halva Ludvika i går i det härliga vädret. I dag tog vi bilen och hälsade på Eve och Tobias, vilket var mycket trevligt!
Glenn och Mindie ligger nu och myser och halvsover i sägen, båda två med öppna ögon. Tror inte att deras ögonlock räcker till för att stänga runt de stora ögonen =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men fy vad trist! att de kunde låta det dröja så pass länge, då kunde de isätllet neka ert låga bud, om det var det som de syftade på. Men det är bara att ta nya tag, snart dyker det rätta upp. Har du förresten kikat på huset på stegelbacken här i smedjebacken? det är för mig ett drömhus. Ligger lite fel dock.

Postat av: Jennifer

ja, herre gud vad tiden springer iväg. Smedjebacken som är så vackert. De har minst lika mycket att erbjuda som ludvika :)

2010-05-24 @ 14:57:44
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback