Jag vill ha "mitt" hus

vill du hjälpa mig att få det?
Jag vill ha det så mycket att jag snart spricker. Finns det inte en vänlig själ som vill ge tanten en fin lägenhet i Marnäs så att vi kan få köpa hennes hus.. Gärna typ igår. Fast det funkar i dag och i morgon och nästa vecka också.
Men gud vad det känns konstigt. I helgen ska vi titta på andra hus. Men vi vill inte ha något annat vi vill ha tantens hus ingen annans hus. Vi hade ju redan gjort i "ordning" det, möblerat det och fixat det. Vi hade nästan flyttat in och sedan gick allt åt pipsvängen.
Nej fytusingen, jag vill inte deppa men vad tusan, lite deppigt är det minsann.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vad skoj! Ni behöver inte köpa nåt särskillt, bara kul att ni kommer:) mindie kan måla en fin teckning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback