Maaaaat

Jag är sjukt hungrig. Egentligen inte hungrig utan bara sugen säkert. Men nu bygger jag upp en hunger här i min ensamhet. Det känns som om jag säkert kommer att vara vrål hungrig i natt om inte jag äter någonting snart.. Men va tusan, ska man äta så här sent på kvällarna?
Har hunnit dammsuga och hängt tvätt nu på kvällskvisten så jag kanske förtjänar lite gott? Eller?
Mindie hatar förövrigt dammsugaren, det är inte skoj alls att hon ska behöva vara så rädd för den. Hon rymde ut på balkongen medans jag dammsög. Vad kan jag göra för att få henne mindre rädd? Någon vänlig själ som har några tips?
Nu ligger min tösabit och sover, somnade bums i kväll =)
Hoppas på en ren säng i morgonbitti. Hennes övre framtänder är nu på väg ned med stormsteg så dom orsakar nog både gnäll och trötthet! Men inget vara förevigt.

Nu blire snart sängen.
God natt.

Kommentarer
Postat av: nattis

liam är också jätterädd för dammsugaren :p

Postat av: Linda

Julius var rädd i början för dammsugaren, men det gick över. Vet inte riktigt vad som gjorde att det gick över. Jag hade honom i bärselen några gånger medan jag dammsög, vilket gjorde att han somnade :) Sen han han suttit i hoppgungan och matstolan, för då är han ju inte på samma nivå (golvet) som dammsugaren...

2010-06-01 @ 12:45:15
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback