Vad konstigt det kan bli..

I morse när jag vaknat och går upp så sätter jag alltid på tv:en. Men när jag kommer in i vardagsrummet och ska trycka på knappen så är ljudet redan igång (vi har hemmabio). Konstigt att jag inte hört något.. Det var inte jätte högt men det har ändå varit igång hela natten =)
Jaja så kan det gå.
Nu är jag dyng trött och ska lägga mig, ska bara ringa och säga god natt till Glenn.
Onsdag i morgon och sminkparty, på dagen hinner vi kanske träffa Sara =)
Mindie har varit lite oaktiverad i dag och tyckt att mamma är inte tillräckligt rolig, mamma och Anna var i alla fall här en sväng och hälsade på vilket uppskattades =) Mindie fick en hink med massa sandleksaker i och jag fick lasagne! Massor av tack.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske bäst att fråga Mindie om hon har haft ferre.

2010-05-05 @ 10:05:24
Postat av: emelie

Nej de förstår jag!! Nu har ni ju eran prinsessa vid er :)

Fast jag kan faktiskt sakna magen ibland, men de är ju länge sen nu... :) hihi



Ha en bra dag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback