Kiss och bajs

Glenn har satt Mindie på toaletten ett par gånger på fredagar när dom varit ensamma och hon har varit så duktig och kissat några gånger. Det som är viktigt är att vi inte får stå inne i badrummet utan vi ska gå ut och stänga dörren =)
I onsdags så satte jag henne på toan och så kissade hon, jag blir överlycklig, öppnar dörren och klappar händerna. Mindie skriker neeeeeej neej nej. Jag stänger då dörren igen och hör att det kommer mer =) Haha sötfia vill inte ha publik! När hon är färdig får jag öppna och då klappar vi händerna!
En gång till innan äggdags blev det också kiss i toan. Stolt unge och stolt mamma! =)
I torsdag när jag jobbade hade hon först kissat och sedan bajsat lite senare på toan! Så himla duktig!

Nu springer hon naken men det blir nog mer på golvet än i toan just nu =)
Men nu ska vi klä på oss och gå ut, Glenn är i norhyttan och hugger ved så vi är ensamma hela dagen.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: NATTIS

ja visst var de fina =) men nu ser jag verkligen fram emot att handla flick-kläder! ska bli såååååå roligt :D vad duktig hon är Mindie som går på toaletten! Liam vägrar allt som har med potta och toa att göra :(

Postat av: NATTIS

han slipper gärna blöjan redan nu och gör väldigt gärna på golvet...

2011-04-23 @ 13:35:07
URL: http://nandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback