Illa

God förmiddag på er.
Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig..
Mådde sjuukt illa när jag vaknade i morse, men blev bättre av frukost.
Åker till jobbet och hinner knappt börja jobba inna det totalt sköljer över mig och jag får lov att spy.. Skiiit!
Ja så det var bara att knalla hemåt igen.
La mig på soffan när jag kom hem och vaknade av Mindie halv tio. Mår bättre nu? Glenn gör blåbärssoppa åt mig, men visst är det väl en liten konstig magsjuka? bara pjuka 2 gånger?
Ja inte vet jag, hoppas att det slutar nu för det är då land det värsta som finns!
Och så håller vi tummar och tår för att Glenn och Mindie slipper.

Nu ska jag vila lite och dricka soppa.
Hade fint!

Kommentarer
Postat av: NATTIS

usch :( krya på dig!

Postat av: Mima

Gravid?? ;-)

2011-01-10 @ 21:02:17
URL: http://patroa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback