Älskade underbara unge. Ställde aldrig om ...

20111029_203731 (MMS)

Älskade underbara unge. Ställde aldrig om klockan i går så när. Vi vaknade 10.40 trodde jag att vi behövde ställa om mobilen men det hade den gjort själv. Alltså vaknade vi 11.40 gammal tid... Mindie la sig nio i går, precis som vanligt på helgerna alltså :) Grymt skönt med sovmorgon! Vi var dock vakna en sväng vid sju eftersom Mindie vägrar somna om i sin säng. Jag vet inte vad det är men det är enligt Mindie "dåligt". Jag förlorade och hon fick somna om bredvid mig. Jag ångrar det inte en sekund eftersom jag fick somna om och sova mig utvilad :) På eftermiddagen har varit på kalas hos Saga som fyllt fyra år, trevligt. Middagen gjordes av sibylla och åts hemma hos Sandra och Ted. I går var jag och Mindie på kalas hos Elsa vilket också var supertrevligt. Denna helg får toppbetyg :) I morgon är dagis stängt, så vi blir hemma. Glenn åker till Trosa och jobbar efter en veckas hemmajobb. Jag skulle inte ha något emot att ha honom hemma förjämnan :) Vårat vardagsrumsbord kommer från Nisses, du som undrade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback