Halvtid



Halva tiden är gjord och halva tiden är kvar.
Just nu känns det som att det är en hel evighet kvar, jag har liksom svårt att se mig själv som två-barnsmamma. En underbar Mindie och en underbar liten bebis, har jag verkligen sådan tur?
Det är detta jag vill och inget annat, men det känns liksom lite overkligt =)
Det kommer säkert mer senare när vi kommer närmare BF.
Mindie myser, pussar och kramas med magen varje dag och ropar, "Hallå Bebisen" "Vaaaaknaa" och puttar lite lätt på vår lilla bebis. Hon är nog också väldigt nyfiken på vem som gömmer sig därinne.

Vi hade bebisbesök här förra veckan och jag höll i lilla Benjamin mycket. Super mysigt och spännande att se vad Mindie faktiskt brydde sig om lilla sötisen. Gnydde han lite så gick hon och hämtade nappen och stoppade försiktigt in den i munnen. Hon klappade och pussade på honom =)
Jag tror och hoppas att det kommer gå bra när hon blir storasyster och får en egen bebis att rå om!

Vi längtar efter bebis. Låt tiden gå snabbt så att du kan komma ut snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback