Saker som gör mig glad nu

I dag somnade Mindie på första försöket, inget gå inte med vatten, gå på toan eller prata om vad alla barnen på dagis gör. Alltså detta gör mig på jätte bra humör, skönt lugn liksom.
Mindie gör mig sjukt glad varje dag, men extra glad när hon lyssnar på vad jag säger, somnar lätt på kvällarna och självklart när hon kommer och vill pussas och kramas.
Jag blir glad för hundra andra saker också. Nu har jag varit lite glad för att jag sluppit titta på Emil på fleeera dagar faktiskt. Det kan ju bli liiite tjatigt ibland.

I dag fick jag komma till Sandra och vila lite i stället för min egen soffa. Skönt med lite miljöombyte och någon att prata med =)
När jag hämtat Mindie åkte vi upp till Therese och Elsa, barnen har lekt och målat med fingerfärg. Färgen hamnade nog dock mest på dom själva än på det gigantiska pappret men jag och Therese skrattade så att vi grät barnen hade roligt så jag antar att det inte gör något =) Färgen gick ju även bort både från golv, barn och kläder :D

Nu tänkte jag faktiskt sova, i morgon har jag mycket på schemat. Först ska jag lämna barnet på dagis, sedan ska jag hem och vila, vila, äta lunch och sedan försöka få in lite mer vila innan jag ska hämta barnet på dagis igen :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har riktigt tuffa dagar Lina ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback