Smutsig mamma

Medans Mindie var på dagis i dag så tog jag en lång dusch, tvättade håret och gjorde mig faktiskt lite i ordning sen. Sminkade mig och fixade håret. Jag blir verkligen på bättre humör när jag gjort mig i ordning. Känner mig piggare och gladare. Nu sminkar jag mig i stort sett varje dag och fixar håret, men jag kände mig extra fräsch just i dag.
Hursom, när jag hämtat Mindie och satt sig i vagnen så tittar hon upp på mig och säger "Mamma, smutsig" Är jag smutsig tycker du? "Jaaa, jätte smutsig" Jaså? Var är mamma smutisg då? "Ögat smutsig".
Jahapp så kan det vara, naturligt kanske är bäst =)

En bra dag på dagis hade hon haft och i dag såg dom när jag kom, så 5 barn stod i fönstret och vinkade åt mig när jag kom =) Härliga ungar!

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Haha, barn är allt bra härliga! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback