Depp / Pepp... 22 dagar kvar till bf. Det ...

Depp / Pepp... 22 dagar kvar till bf. Det känns som att det enda jag skriver om, pratar om och tänker på just nu är bebisen och hur den ska ta sig ut. Jag tycker att denna graviditet har varit hemsk. Jag minns att jag tyckte att graviditeten med Mindie inte var speciellt rolig men denna tar verkligen priset! Jag känner mig verkligen inte peppad till någonting. Jo föda barn och bli av med denna värk, gärna igår! Jag är redo nu! Är du det bebis? Din pappa och syster är också redo, nu väntar vi bara på att du ska bestämma dig eller att doktorn ska plocka ut dig eller att doktorn tar bort det härliga vattnet du lever i och tvingar ut dig :P På torsdag har jag en ny tid hos barnmorskan så då får vi väl se och veta hur det blir hoppas jag. Nervöst men skönt! Nu ska jag göra något som är sjukt skönt. SOVA!! Jag sa till Glenn i dag att jag inte sovit en hel natt sedan i maj han svarar då uppmuntrande att om fyra veckor Lina, dååå. Jag fyller i att dååå kommer jag absolut inte att få sova en hel natt :) Men jag kommer förhoppningsvis inte att vakna 10 gånger på en natt av att jag har ont :) Inte så illa med andra ord. Sova skulle jag göra. God natt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch!! Ja, du har verkligen oflyt när det gäller under graviditeterna. Tänk om man kunde avlasta på något sätt?...vi får hoppas att det är en lugn bebis som kommer ut som sover bra på nätterna. Om inte så har du ju iaf mer energi med bebisen utanpå :) nu längtar vi :)

Postat av: Linda

Åh, vilken otur ni har. Hoppas att du trots allt får föda naturligt, om det är det du vill. Önskar er all lycka till! Kramar

2012-01-17 @ 13:48:18
URL: http://babylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback