göteborg

Sveriges näst största stad.
Jag och Glenn har varit och besökt staden i helgen, hel mysig och trevlig helg tycker jag. Tog bilen ner på torsdag eftermiddag efter jobbet och efter att Glenn kommit hem från Sundsvall, eftersom han kört hela vägen därifrån och hem så var jag så snäll att han inte behövde köra så mycket ner till Gbg i alla fall. Dessutom körde jag i stan både dit och hem, jag borde nästan fått ett litet diplom eftersom jag endast körde fel en gång. Bra jobbat tyckte jag, men Glenn är nog faktiskt en bättre kartläsare än vad Caisa och Sara var när vi skulle ner dit för ca. ett år sedan och söka jobb. Men det gick bra då också till slut =)
Efter lite krongel att försöka hitta en ganska så full Caisa i Kortedala så begav vi oss hem till henne för att sova. Fredagen gick vi ensamma på stan eftersom både Sara och Caisa jobbade, men vid sju tiden när Sara slutat så gick vi ut och satt oss och tog en öl, och sedan blev det käk på en restaurant med indonesisk och kina mat, väldigt gott enligt mig =)
På lördagen blev det Liseberg i hettan, huhu vad varmt det var. Caisa var med och vi åkte bara 3 karuseller eftersom det var alldeles för jobbigt att stå i kö när solen bara stekte på en. När vi tröttnat åkte jag och Glenn in till stan och Caisa hem för att hämta alkohol så vi kunde sitta ute och dricka på kvällen igen. Vi gick sedan ut och åt alla fyra på den restaurangen vi skulle ätit på i fredags men det var ingen trevlig stämning alls då så vi gick därifrån.
Sedan blev det söndag och det var dax att åka hem, fy vad helgen gått fort. Men det var jätte trevligt hur som hellst.

Nu är det ny vecka och eftermiddag på det, Glenn är i Sundsvall denna vecka också, vilket betyder att jag är ensam hemma. Huhu, det är inte skoj. Dagarna är helt förstörda när man går eftermiddag också tycker jag. Så jag hoppas att det blir helg snart igen.

Nu ska jag gå och laga lite mat.
Tack och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback