Hur mycket otur får man ha innan det vänder?

Jag blir helt knäckt alltså, tårarna rinner ner för mina kinder för jag blir så JÄVLA, SATANS, FÖÖÖRBANNAAAAD. På att jag hela tiden skall drabbas av denna otur. Den ju som ligger på mig hela tiden.
Är jag satans dum i huvudet? Eller är jag klantig? Eller har jag bara denna jävla otur liggandes över mig?
Ja man kan ju fan i mig undra alltså.
Nu ska ja duscha och jag blir inte för vånad om det bara finns kallvatten, eller om det kanske rent utev inte finns något vatten alls. I sånna fall ska jag i REN protest tvätta mig i toaletten!

Tack för mig. Jag säger upp mig och stänger av mobilen, ja jag gör allt för att komma bort från omvärlden för vem vet, min otur smittas säkert, Glenn har fått den i alla fall. Så akta dig!

Kommentarer
Postat av: Sara

VAAAD???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback