Barnvakter

Ayanda har varit här sedan i går. Vi har spelat playstation, hyrt film, ätit godis och chips och sist men inte minst har hon kittlat och pussat Glenn =) Det är det hon gillar mest. Haha. Han kanske inte rktigt gillar det lika mycket som henne, men det gör inget.
Hon vaknade 08.20 i morse vilket jag klassade som sovmorgon, pappa och Linda hade sagt runt sex. Så det var skönt, jag sov dessutom 2 timmar i går i solen. Mmmm vad skönt det var.
Fick Semester i går och det riktigt kittlade i benen. Haha.. I dag är det lugnt, känns inte så mycket..

Ayanda sitter och spelar bilspel på PS2 och så säger jag, - Bra Ayanda vad duktig du var. - Hihi jag vet jag använder ju TUBRO =)
Haha ja då är det klart det går bra =)

Nu ska vi smyga i väg och väcka Glenn. Ayanda har velat det i en timme nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback