Gett upp bloggandet?

Hade nästan trott det jag med, har verkligen inte haft tid, ork eller något att skriva. Det har ju dessutom varit kalas väder i flera dagar. Och vem vill sitta inne då? Inta jag i alla fall. Men det har jag gjort ändå på grund utav en hemsk förkylning. Förhoppningsvis försvinner den snart.

 Tänkte passa på att visa upp mig själv i min klänning som jag till slut blev väldigt nöjd med =) Jag fick många fina kommentarer för den och det gick rakt in i hjärtat  =) Alla var otroligt stiliga på Sara och Rebeccas fest och jag måste ju säga att det måste nog vara en utav de roligaste kvällar jag varit med om =) Tack Tack Tack.


Jag och Glenn

  
Klart som tusan Ayanda också ville vara med. Hon blev först väldig generad när hon såg oss, hon tyckte att vi var så fina och tyckte att det var lite jobbigt att hon inte också kunde fått ha sånna fina kläder.. Söööt..


  Så efter 4 timmar och 30 minuter framför spegeln. Efter lite tårar, skratt, lite bråk och tjafs så föll allt på plats, till och med lösögonfransarna =)

Nu har jag massor av annat att göra, till exempel att vila av mig min förkyldning!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Ååååh så fin!

2008-06-06 @ 15:59:30
Postat av: sofia

helt underbart fin

2008-06-08 @ 11:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback