Torsdag

Nya bilen står nu parkerad utanför. Glenn är så stolt och glad =) Jag med såklart, men det är ju mer speciellt för honom än för mig! Han frågar hela tiden om vi inte ska åka en sväng =) Supernöjda hittills!

Annars då, tiden bara rusar förbi nu. V.24 nu det känns helt sjukt, var det inte nyss 12? Bebben är vaken massor varje dag och sparkas och slåss därinne. Jag tycker det är helt underbart men liksom fattar ändå inte att det är mitt barn och att det är jag som ska ta hand om denna underbara lilla krabat. Det är liksom för bra för att vara sant. Därför kan jag nästan inte glädjas åt det fullt ut för att det känns som om jag drömmer =)

Var hem till Sandra igår, fick god mat och pratade massor =) Tack Tack! Bebben tackade också för maten genom en kick på hennes hand =)
Det syns verkligen utan på nu också hur den bökar runt därinne, Glenn blev helt lyrisk när han såg magen röra sig, världens flin på hans läppar =) Tror att han förstår mer och mer nu, när han får känna bebisen sparka varje kväll så blir det ju lite lättare.


Nya bilen, tog kortet genom fönstret för jag orkade inte gå ut =)

Ha en fortsatt bra dag! Kram

         

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha!! så lat! om man ska stajla med den nya bilen måste man ju gå ut och ta hundra bilder i olika vinkalr!!

2009-04-29 @ 07:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback