Sick!

Det var ingen allergi i går det kan jag lova. Ännu en natt utan sömn och jobbiga drömmar. Varför är det alltid så att när man bli förkyld så har man aldrig någonting hemma? Inte en enda halstablett eller några vitaminer. Men nu har vi så det räcker hoppas jag. Men rackarns, precis när jag hade roliga saker att göra i mitt annars ganska ohändelserika liv =) Får se hur det är i morgon, vill sååååå gärna gå på bion i morgon. Men i morgon när jag vaknar kan jag ju satsa på att vara FRISK! Hål tummarna.

Hade tänkt laga lite mat, Glenn skulle gärna fått gjort det, men nu är han ute på vift och jag vet inte riktigt när han tänkt att åtevända. Och äta bör man annars dör man...

         

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men urs! Hoppas det inte är jag som smittat dig :( inte meningen! hur är det med ryggen då? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback