Skratt =)

Matade Mindie för ca. 1 timme sedan, när hon var mätt lade jag ner henne på soffan framför mig och så blev hon på toppen humör, började prata och jag pratade tillbaka. Gjorde ljud med munnen som jag vet att hon gillar och hon ler stort, fortsätter och så kommer det, hon skrattar riktigt både högt och länge =) Hon har låtit förut också men nu var det annorlunda, nu var det på riktigt. Blev helt varm i kroppen och fick nästan en tår i ögat. Ville bara höra mer! Så jag fortsatte toka mig och då kom det igen, det finaste skratt jag hört, och igen och igen fick vi höra det. Jag kommer kunna somna gott i natt =)
Finaste lilla tjejen =) Nu sover hon sedan 40 minuter tillbaka.

Ska titta lite mer på tv nu innan det är dags att sova. Hade fint.
Kram



Kommentarer
Postat av: Malin

Ååååh, söta underbara flickebarn! och du, vad patetisk du är som bloggar, det snuskigt äckligt faktiskt! ;) hahaha PUSSAR

2009-11-25 @ 21:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback