Saturday

God morning alla som läser.
7.10 bestämde sig min batterifria klocka att ringa i dag. Jag lät henne dock ligga kvar en halvtimma, hon låg där inne och lekte så det gick då ingen nöd på henne.
Nu har vi ätit frukost och Mindie leker på glovet nedanför mig, hickar gör hon också stackarn =)


Sover 1 minut efter kortet, men här är mössan.


Mindie fick påskägg i år och denna dress låg i, jätte fin på en söt trött tjej. Dressen fick hon av sin mormor och co.


Denna fina klänning fick hon av sin morfar och co. =) Hon fick även ett par mjukisbyxor, men jag hittade ingen bild på dom och har inte tagit någon själv ännu.

Nu ska vi mysa lite.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh! Mössan vart ju super :) Satt ju skitbra! De andra kläderna var också fina. Ses snart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback