Morrn morrn

Somnade sent i går, alldeles för sent. Jag hann nog precis somna när Mindie började gråta, hon kunde inte somna om så jag tog upp och hon somnade mot mig på en gång, kramade henne några minuter och hön somnar då in djupt så att jag tror att jag kan lägga ned henne. Felfelfel ropar Mindie, så jag tar upp henne och hon får lägga sig i våran säng, jag vill inte väcka grannarna och jag är trött så det blir bäst så (tror jag). Mindie ska inte bara ligga i våran säng utan så nära sin mamma det bara går = varmt och klibbigt och inge sömn alls för mamman. Vid 4-tiden tänker jag, nununu kan hon nog fortsätta sova i sin säng, vi brukar lägga tillbaka henne efter en timme eller två för jag kan inte sova alls när hon ligger i våran säng. Nejnejnej ropar Mindie igen när jag lägger tillbaka henne, trots att hon sov så djupt?! Så jag försöker trösta i sängen men hon hatar sin mamma så mamman bär tillbaka och ungen somnar... Vid 8 börjar hon knöla men sover fortarande, vid nio får mamman nog. Lägger Mindie i sin säng (hon är då vaken) säger sov, går ut, stänger dörren, lägger sig i sängen, Mindie gnäller, jag säger till Glenn surt "om hon inte somnar om nu så får du gå upp med henne och du får inte lägga henne här!!!!". Glenn är tyst och går på toa och Mindie somnade väl inom 1 minut inne på sitt rum. Jahapp och vem är vaken och tröttast men kan inte sova då?? Jo mamman såklart! Men eftersom vi har haft guldnätter i flera flera veckor så ska jag tänka tillbaka till dom och njuta i dag. Frågan är bara varför Mindie stört vägrade somna om i sin egen säng tidigare???

Ja i dag blir det Villgott i alla fall, nu är det väl snart jag som får väcka Mindie :P

Kommentarer
Postat av: Amelie

Nämen lillskrutta... hon va kanske lite mammaklängig! Det är Vilja till och från, men just nu ska hon bara klänga på pappsen. Skönt de..! För mig iaf!

Postat av: nattis

kanske hon drömde mardröm skruttan? Liam är precis likadan ibland :p

2010-08-04 @ 14:36:57
URL: http://nnattisss.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback