update

berättade jag att jag hittat ett par skor åt Mindie?

Storlek 17! Hittades på inter sport i ludvika!? tro det eller ej!

Nu behöver jag eran hjälp igen, jag vill ha ett par gummi/allvädersstövlar åt mindie och dom ska vara i storlek 18. Om någon vänlig själ skulle hitta ett par, färg och form spelar nästintill ingen roll, kan ni inte kommentera en liten kommentar till mig då?!
Mindie beöver när det blir regniga dagar och jag har fanimig sökt på hela internet. Är det bara min unge i hela världen som har små fötter och vill använda dom till att gå med?

Jag ska i alla fall tipsa er med att gå in på nike.com och titta på deras supertuffa bebis skor. 300 kr för dessa på hemsidan, vi betalade 250 och dom passar mycket bättre än kavats som fanns i 18 och som dessutom kostade 425?!
Dessa är lätta att ta av oc på också när det är karborre!

Kommentarer
Postat av: Johanna

http://www.tratoffelfabriken.com/Gummistovlar.asp



De är det enda stället jag ser stl 18 på, lite luddigt hur man beställer men den är den enda sidan som saft. Och nu har jag letat ett bra tag, tycker sånt där är kul=)



Annars är det tydligen olika hur stor stl 19 är, på vissa ställen 12,5 och andra 13,0.. Och de ska ju ha en del till godo och man kan ju klippa till en sula och lägga i annars. Till hösten kan hon ha en socka oxå.



Jag vet verkligen hur problemet är, har alltid haft lika... Mén det verkar som om Miranda klarar sig=)



2010-08-04 @ 10:11:55
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilka söta skor!

2010-08-08 @ 19:32:32
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback