Bilder


Någon som vill ha? Köpt i thailand för några år sedan. Den passar inte in, så om någon vill ha den så kan ni få den om ni hämtar den!


Före


Efter, men vi har inte hittat någon lampa ännu och aningen rörigt =)




Utan lampa och gardin


Gardiner och lampa på plats


Kakelugn


Mindies paket har kommit och hon har redan varit där och pillat, hur ska hon kunna hålla sig tills julafton =)




Banden behöver klippas och sys men jag har inte orkat =)
Mycket fix kvar, allat som är furu ska målas och det kommer ta sin lilla tid, men det kommer bli bra när det är färdigt. Men vi ska bo här länge hade jag tänkt så någon gång borde det väl bli klart.

Lite bilder har ni fått nu i alla fall.
Jag ska ta fler jag lovar. I alla fall köket kanske ni kan få se.
Och våran lilla toa vill ni nog också se =) Den är... speciell =)

I dag har jag varit hemma från jobbet, ont i kroppen och halsen när jag vaknade. Snorig har jag varit i några dagar nu. Men nu på kvällen känner jag mig lite piggare, så jag hoppas att jag orkar jobba i morgon.
Skönt i alla fall om jag slipper bli sjuk på jul.

Nu är det läggdags, god natt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Super fint =) Verkar stor och rymgligt =)'

Ja paket är ju roligt, hon kanske lyckas pilla hål på nått utav dem innan julafton, hih =)

Postat av: Emelie

Ok! Men de ser jätte mysigt ut =) skönt med ett hus, antar att mindie trivs som fisken i vattnet =)

2010-12-15 @ 14:02:32
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jätte mysigt! Hoppas ni är hemma någon dag så kan vi komma förbi på en lekstund :)

2010-12-15 @ 14:12:18
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så hiiimla fint bor ni.. Jättejättefint :)

Älskar lilla toan :)

2010-12-15 @ 19:53:07
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback