Härliga tisdag

Men snälla Gud, sluta tillverka snö!

Jag har skottat tre gånger i dag och innan den tredje gången kollade jag på smhi.se och där ser det ut som det kan bli fint (snöfritt) resten av veckan =) Tack tack, då har mina kvällsböner inte varit helt förgäves =) Undar vad jag ska be om här näst?  En ny, fräsh, snygg kropp kanske? Gud var med nu!


Mindie blev helt nedsnöad när jag skottade, men tack snälla mamma som kom och hjälpte mig när den värsta snön vräkt ned!

Annars har vi hunnit med att damma, dammsuga och torkat golven och handlat har vi också gjort, men när jag kommer fram till kassan kommer jag på att jag bara har kontaner på mig och inga kort i fall kontanterna inte skulle räcka... Och det gjorde dom ju såklart inte heller så även här får min snälla mamma lägga ut (39 kronor). Tur att jag inte åkte till MM eller Hemköp =)

Tänkte bjussa på lite andra kort också, dock mobilbilder så bildkvalitén är väl kanske inte den bästa =) Men bilder i alla fall.

Sitta själv är kul




Alla sovsätt är ju bra =)


Borstar tanköttet i badet =)


Påklädd för en tur i vagnen


Morgon mys i sängen


Vilken snygging, undrar om hon vill ha en puss =)


Hade bra. Kram


Kommentarer
Postat av: Linda&Julius

Vilken gosig tjej! Vågar du verkligen ha henne ute i snön? tänk om hon blir snöig, skoja bara :) men vissa verkar ju tro att barnen är gjorda av glas idag...

Ett sånt där vitt gosedjur med hjärta på har Julius också bredvid kudden :)

Ha det bra!

Postat av: Sandra

ÅÅh! Vilka fina kort på Mindie:) Sötungen!! Och vad duktig hon är som sitter själv! Kommer på fredag och lånar henne :) Tack för en trevligt pratstund min vän:D

2010-02-09 @ 22:49:50
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: emelie

Sötungen! Hon är ju så go lilla mindie =)



Kramar

2010-02-10 @ 11:21:30
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken bra sittgrej du hade i badkaret! Vart har du fått tag på den? /Veronica

2010-02-10 @ 14:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback