Sova gott

Ååh vad gott jag sovit i natt, senaste dygnet har vi spenderat 15 timmar i våra nya sängar =) Åkte och hämtade dom själva i gåt eftermiddag, skulle fått dom hemkörda men inte förrän måndag. Glenn åker ju och jobbar på måndag så det skulle vara hälften trist och hälften jobbigt att få hem dom när jag är själv, så Glenn åkte och fixade =) Och som grädde på moset så sov Mindie från 19:30-08-30, inte illa pinkat men hon hade inte sovit mer än en timma och tjugo minuter på hela dagen.

I morse var vi barnvakt åt lille Jacob, medans hans föräldrar fyndade böcker på bokrean. Sebastian kom också upp så vi blev helt plötsligt trillingföräldrar =) Gick super, alla bebisar var nöjda och mycket intresserade av varandra hihi.

Nu ska jag väcka min lilla prinsessa så att hon kan sova i kväll.
Hade fint, Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback