Tror du på spöken?

Jag gör det, eller ska man kalla det spöken? Jag tror att vi inte är ensamma överallt i alla fall.
Igår kväll, natt och halva dagen i dag har vi (jag, Glenn och Mindie) spenderat hemma hos Sara, även Malin och Johan var där. Mycket trevligt och mysigt. Vi har spelat TP, Buzz, kort och Yatzy. Flera sådana kvällar vill vi ha. =) Det var egentligen meningen att vi skulle åka hem men vi stannade kvar, vilket vi inte ångrar. Eller jo till viss del för nu har jag blivit riktigt skraj.
Mindie fick nattmål vid nio och vi la ner henne på madrassen på golvet på övervåningen med tutte och snutte, släckte ned och sa god natt. Hon somnade nog på 10 minuter kanske, det var i alla fall då jag gick upp och kikade. Efter ca. 60 minuter sa Sara att vi skulle gå upp och kolla, så Glenn går upp, men hittar inte Mindie? Han var tvungen att använda telefonlyset för att hitta henne, då 1,5 meter ifrån där vi lade henne, utanför madrassen och under en stol. HUR tog hon sig dit? Hur? Hon låg på rygg, precis som vanligt och rakt bakåt/uppåt en och en halv meter. Mindie kan rulla men har aldrig sett henne trycka sig bakåt.
Natten kunde varken jag, Glenn eller Mindie sova. Jag drömde om en tant som satt och tittade på oss på stolen som Mindie legat under. Jag var så rädd så att jag nästan skakade, fick stoppa i nappen i Mindie 5-6 gånger vilket jag inte behövt på flera veckor. Vi är ju dock inte vana med att sova i samma rum som henne så om det var därför vi sov så dåligt eller om det var på grund av något annat kanske vi får reda på i natt.
Mindie fick avsluta natten emellan oss.
Nu ligger hon och sover i sin säng, förhoppningsvis gör hon det också hela natten.


Fötterna är väldigt populära =) Och nu kommer dom heeela vägen in i munnen =)

Nu är det mys i soffan.
Fast jag känner att jag skulle behöva sova lite så det blir nog sängen snart.
Hade bra, Kram.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror absolut att det finns spöken/döda som är kvar på jorden. Har en tremänning som kan se & prata med döda. Hon kan ställa sig mitt på gatan o prata med folk som ingen annan ser...haha,när hon är hos sin mormor brukar mormorns mamma komma dit och berätta saker för henne :)

2010-01-07 @ 15:07:32
Postat av: sara

Jag har tänkte på det där och det är sjukt konstigt.. HUr i helsike tog hon sig under stolen? jag menar, så lätt är det inte att hasa sig på trägolvet heller. Och att jag kände att ni borde gå och kolla henne.. skumt faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback