Hemkommen och bröllop

God morgon lördag, jag har sovit hur bra som helst i min egna säng. Mindie har också sovit hur bra som helst. Men nu är vi vakna. Vi kom hem vid 19-tiden i går och packade ur och blev nog klara vid 20. Jag slängde även i en masikn med tvätt som jag kom på nu att jag glömt av. Idag ska vi på bröllop och innan det måste vi nog ta en sväng på stan.
Jag ska uppdattera med bilder senare, nu måste jag ta en dusch, äta frukost, klä på mig och Mindie, åka ner på stan och sedan hem och sminka mig och ge lunch åt Mindie allt detta innan halv två. Just det tvätten också.

Min lilla fräshing till dotter kom precis på att om man brummar med munnen och låter som en bil så kommer det saliv, mycket saliv. Detta saliv är svårt att få tag i med fingrarna då det slingrar sig.. Meeeen så skoj ändå =)

Nehepp nu slänger hon saker bakom sängen och den vill jag helst inte dra fram!!!
Dagen har startat, hoppas den blir bra för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback