....

Mindie och jag har haft en trevlig tur till Borlänge med Malin och Jenny.
Köpte lite smått och gott faktiskt.
Nu kikar jag lite på tv. Mindie är välidgt pigg verkar det som och vill inte sova. Jag vill dock gärna att hon sover.
Vi är båda väldigt envisa kan jag säga.
Men jag börjar också bli trött, men det bryr sig inte heller Mindie om =) hon får igen när hon blir större (eller så får jag det) :P
Men nu så.. Möjligtvis att hon somnade ändå. Tack!
Jag hatar att höra min bebis gråta. Nu sover vi och samlar krafter inför morgondagen! Pappa och Ayanda kommer på besök och vi tar säkert en glass om det är fint väder.
God natt gott folk!


Mindie och Hannah myser för några veckor sedan


Fika och kvällssol vi Piren förra veckan med Sandra, Ted, Lovis och hundar =)




Rån är gott, men bara om det är smör/messmör emellan, Midsommar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback