Hej.

Mysmorgon med två bebisar. Mindie och Sebastian ligger och leker berdvid mig, Mindie berättar hela sitt liv för Seb tror jag =)
I går var jag och Mindie och hälsade på Sandra och fick mycket god rulltårta!
Skottade när jag kom hem, men nu ska det i alla fall inte snö på ett tag tror jag =) Men det räckte inte att skotta, för Glenn hade kört fast firmabilen så vi fick lov att skotta fram den. Inte det lättaste, men till slut gick det.

Idag blir det lek hos Emma och Arvid, Sandra skulle också följa med =)

I kväll tänkte att jag skulle försöka uppdattera med lite bilder, försöka i alla fall! =)
Ha en bra dag. Kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack Lina! Du måste vara den enda som säger det. Men visst finns det någon likhet i denna lilla skönhet.

Det var nog ett tag sedan vi sågs. Men på måndag har vi tänkt att återkomma till villgott. Hoppas vi ses då!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback