Konsten att ta sig dit man vill

Det är svårt, men tänk hur snabbt dom små lär sig saker. Mindie vill så gärna ta sig framåt, hon försöker allt hon kan med benen för att ta sig dit hon vill, huvudet arbetar på samma sätt. Men armarna, dom drar henne åt fel håll hela tiden. Men nu tycker jag att det går bättre, inte riktigt framåt, men hon börjar förstå att tekninken hon har inte håller för att ta sig dit hon vill. Runt, runt, runt går det nu. Men det kommer nog snart, det känner jag på mig =)

I dag då, vi har dammsugit och jag ska hoppa in i duschen. Mindie är nog sugen på en nap snart skulle jag tro. Laga mat till lillbruttan behöver jag också göra. Sen kommer nog Glenn hem på lunch. Gud så härligt med fredag =) I morgon ska vi på husvisning vilket också ska bli skoj =)

Ha en bra fredag. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback