Mindies tur eller "bara" otur?

Mindie fick svinsprutan i går, allt gick jätte bra och hon verkade inte må dåligt alls utav den. Lite öm i benet kanske men inte alls farligt. Hon lägger sig som vanligt strax före 20, äter dock inte jätte mycket välling men så kan det vara i bland. Klockan 22 går jag och Glenn in och lägger oss och hör att hon gnäller lite (inget konstigt, hon brukar drömma), på bara några sekunder gråter hon riktigt så jag går in och försöker ge henne tutten, då skriker hon ännu värre så jag tar upp henne. Då spyr hon ner hela mig, hela sig själv och hela golvet =( Tempar henne och hon har en temp på 39,2. Hon får alvedon och vatten och blir avduschad. Så blir hon jätte glad men trött. Vi ger henne i alla fall vatten under en timme innan vi lägger ned henne i en ren bäddad säng igen. Hon somnar på en gång, jag går in några gånger och känner på henne tills klockan halv ett, då är hennes tempratur helt vanlig så jag försöker sova lite. Hinner sova en stund i alla fall innan hon gnäller till vid 03, men hon sover redan innan jag kommit in. Jag ger henne mer vätska i alla fall men hon är inte varm.
Hon sov sedan till strax före 07, då åt hon upp en hel flaska välling och var inge varm alls. Lite seg måste jag säga att hon är, men det är ju inte så konstigt när hon inte mått prima.
Antar i alla fall att det bara var för sprutan. Någon annan som spytt efter vaccinet?

Blir en hemma-mys-dag idag, har massor att tvätta och endel att städa.
Hoppas att ni får en bra dag. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback